香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »

[37] beats耳機

这么少内容


[引用] | 作者 beats耳機 | 5th Dec 2012 17:59 PM | [舉報垃圾留言]

[36] Re: Nicky
Nicky : 我都係睇完《今生無悔》先知道原來未發福前既黎天王係咁型架XD
我都係鍾意頭半套,自從展翹走左,阿俊變奸後我已經覺得沒咁好睇啦~
我知你鍾意沈文薏,但我係支持展翹的(後期沒咁鍾意,大依賴了)
照人物性格我都係覺得文薏配阿俊,展翹配阿朗好D
唔好意思,又發癲了,去翻煲套劇先XDXD.

哈哈,我唔介意你講多啲架…我都好鐘意呢套劇,特別係個頭,阿朗、子洋和全叔之間的父子情好動人的…(雖然說是參考了王傑的經歷…)…其實我覺得由子洋跟番阿媽之後就開始婆媽了…
你覺唔覺呢,故仔咪話子洋媽咪走咗去,到咗美國遇到車禍無咗生育能力,之後就番嚟要返個仔,咁做阿爸既好唔捨得但都無奈俾個小朋友跟番媽咪…呢條橋重覆過幾廿萬次啦…第一次睇《今生無悔》(唔知之前仲有無劇用呢條橋啦﹗)好感人的…我同全叔一樣唔捨得子洋離開阿朗…但其他劇再睇就囧了…又嚟呀﹗好環保囉﹗
其實當年黎天王仲有套《人在邊緣》好殺的,不過那套佢做古惑仔,無《今生無悔》做重深義重浪子咁型和正面,同埋佢當年啲劇集歌真係好好聽…唔怪得佢咁紅…
但其實當年我鐘意郭富城架﹗
你講完我又覺,哈哈﹗阿文意可能係襯阿俊多啲…哈哈﹗但當年佢和黎天王拍完《回到未嫁時》,我咪下意識想佢地喺《今生無悔》都係一對囉,話時話,本來展翹走人阿朗失戀好慘的,條尾順住去俾佢同文意一齊係好順的,無啦啦阿展翹又走番出嚟,真係好鬼C9囉…唉,都話套劇係爛尾架啦﹗
(講多啲丫﹗我好鐘意呢套劇架其實﹗哈哈…)

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 30th Oct 2011 23:01 PM | [舉報垃圾留言]

[35] Re: domotoiceko
domotoiceko :

domotoiceko:嘩﹗你講起《今生無悔》﹗嘩﹗我勁熱愛呢套劇喎﹗不過覺得有少少虎頭蛇尾,劇情去到阿朗番屋企時呢,啲父子情仇呀好感人的,但隨住洋仔跟番媽咪,就嚟番啲娘爆的爭產呀…三角戀呀咁…跟住後尾阿俊報仇真係娘到無晒朋友,個結局我覺得好浪費個頭舖得咁靚囉﹗(呢套劇真係要認真講:黎老闆巧令仔﹗哈哈…順帶我熱愛埋陳國邦的﹗)



我都係睇完《今生無悔》先知道原來未發福前既黎天王係咁型架XD
我都係鍾意頭半套,自從展翹走左,阿俊變奸後我已經覺得沒咁好睇啦~
我知你鍾意沈文薏,但我係支持展翹的(後期沒咁鍾意,大依賴了)
照人物性格我都係覺得文薏配阿俊,展翹配阿朗好D
唔好意思,又發癲了,去翻煲套劇先XDXD


[引用] | 作者 Nicky | 29th Oct 2011 01:51 AM | [舉報垃圾留言]

[34] Re: John
John : 暫時黎講都幾好睇!

我無追呀…我諗住遲吓到陳展鵬個case先睇番…=)

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:13 PM | [舉報垃圾留言]

[33] Re: Yuki
Yuki : 我覺得頭幾集麻麻,而且第一單死新娘case唔好睇~天眼少女呢單case好睇好多!演員我覺得張可頤同胡定欣做得最好,柴九哥真係幾chok下,其餘徐子珊,吳唱k不過不失咁,蕭正南同陳茵媺原來係大茄囉~

天眼少女個CASE我LAP咗少少,見到佢拎住人家水晶甲上甩出嚟的碎片叫水晶我就想笑…
唔唱K真係不過不失…佢同除紙山咪負責向柴九哥和張姐問問題,成套野都係法證人員查案既…好攪笑…
蕭公子戲份未去到追陳UN微吧?
我等緊陳展鵬INVOLVE個CASE先睇番…哈…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:10 PM | [舉報垃圾留言]

[32] Re: caroline
caroline : 私人留言 (按此查看)

大感謝你的資料提供耶﹗

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:07 PM | [舉報垃圾留言]

[31] Re: 文少
文少 : 我寧願睇荃加福祿壽探案...

或者聽吓佢地首《蝦子麵》…好聽過《法證》首主題曲…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:07 PM | [舉報垃圾留言]

[30] Re: 藍映
藍映 : 除了第一集叫做有用到啲tablet外(最少見到佢地掃吓個mon),之後好似真係花瓶咁,放係台上面做裝飾,都唔知為乜 =.=

為咗拎啲野而搵啲野嚟拎…
呢套野好想做到高科技的感覺低出嚟係好LOW TECH…囧﹗

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:06 PM | [舉報垃圾留言]

[29] Re: 木鈴兒
木鈴兒 : 我見到佢地個個開會拎住部平板電腦,都忍唔住笑左出來。可能個電腦有載入到份劇本,佢地其實係望住份劇本。

都可能係…尤其是啲對白成日有咁多英文…XDDDDDD
不過我之後無睇啦,據說塊板既出場率低咗…可能間公司只係SPONSOR頭幾集…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:03 PM | [舉報垃圾留言]

[28] Re: 嚴明
嚴明 : 劇哦, 不是新聞檔案, 沒必要跟現實一樣哦! 如果此劇真的那麽前衛, 我倒要看看, 看看他們會否動用NASA 科技;)

都係既,我諗塊tablet係想襯出劇中人好先進好強大咁掛,不過塊板只係代替print出嚟的一張紙同睇圖…我覺得好low tech囉,就如出部唉瘋只係用嚟打出打入一樣…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:01 PM | [舉報垃圾留言]

[27] Re: ecco
ecco : 看完法證這樣的拍攝手法, 我開始有點擔心十七皇兄擔正那套ATF,會不會也是這樣拍法?(驚)話說ATF那個部門都好鬼高科技,然後又有唱K演警察!究竟有無人數過他總共演過幾多次警察?

呢隻拍攝手法又好鬼受歡迎喎,仲鬼咁高收視添…
可能我真係太小眾了?
atf…希望多少少跟番警隊既做法嚟做就好啲,而家作到好大好誇張,不過有娛樂性…哈哈…
唱k…三次學警…點解阿sir係阿sir…呢套…坐底5次?

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 15:00 PM | [舉報垃圾留言]

[26] Re: 青雨
青雨 : 終於睇左一集。唉~~祥哥太chok有點難頂呀。同埋,扮高科技的無謂囉。開會時的平板電腦,而家香港係咪咁開會架?係咪有人贊助呀?!

喂係喎,祥哥chok到一行出嚟似擺個型樣多過做戲…
同埋個平板電腦應該係有sponsor的,不過平時啲紙巾擺枱面都算,做到而家主角係人都一人一塊就好突兀,仲衰過無間道突然出現的道地綠茶…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 14:56 PM | [舉報垃圾留言]

[25] Re: blue
blue : 熟齡版將太的壽司後, 又有熟齡金田一!

熟齡金田一係《刑偵》呀﹗

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 14:54 PM | [舉報垃圾留言]

[24] Re: 蘋果妹
蘋果妹 : 唱K個樣過量修圖﹐對眼很嚇人話說尋晚只看了5分鐘﹐頂唔順

係囉,執得太過份了…攪到好粉呀個樣﹗忍唔住笑咗…
其實我寫完文之後再睇了少少第5集(因為有17皇兄登場…)其餘都無睇了…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 27th Oct 2011 14:53 PM | [舉報垃圾留言]

[23]

暫時黎講都幾好睇!


[引用] | 作者 John | 26th Oct 2011 20:18 PM | [舉報垃圾留言]

[22] Re: 地隱俠
地隱俠 : 人地外國拍緊鑑證人員做連還殺手(主角,殺人殺足6季),香港仲停留在查案階段

哈哈,因為呢套係以法證人員角度出發的劇嘛﹗無記好似無乜劇係從賊既角度出發?(《原來愛上賊》?)

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 25th Oct 2011 16:24 PM | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Nicky
Nicky : 尋日終於睇左第一集睇左沒耐已經O哂咀,好誇好刻意!囧雖然我知道睇TVB既劇真係唔可以太認真(尤其個D賴高科技既劇),但當我見到個塊染左血幾個鐘既布仲係鮮紅色既時候,我真係想打破個Mon....我都係專注返係演員D演技(可能唔多)同劇情上吧...睇完尋日個集,我既結論係...都係《今生無悔》時期既梅小菁好D...

嘩﹗你講起《今生無悔》﹗嘩﹗我勁熱愛呢套劇喎﹗不過覺得有少少虎頭蛇尾,劇情去到阿朗番屋企時呢,啲父子情仇呀好感人的,但隨住洋仔跟番媽咪,就嚟番啲娘爆的爭產呀…三角戀呀咁…跟住後尾阿俊報仇真係娘到無晒朋友,個結局我覺得好浪費個頭舖得咁靚囉﹗(呢套劇真係要認真講:黎老闆巧令仔﹗哈哈…順帶我熱愛埋陳國邦的﹗)
um…其實睇完頭幾集之後都無認真追啦,據說個攞命tablet出鏡率係低咗…雖然陳展鵬演的心理專家係有一個case關佢事…不過呢套沒有太大興趣追了…遲吓睇番算…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 25th Oct 2011 16:22 PM | [舉報垃圾留言]

[20]

我覺得頭幾集麻麻,而且第一單死新娘case唔好睇~天眼少女呢單case好睇好多!
演員我覺得張可頤同胡定欣做得最好,柴九哥真係幾chok下,其餘徐子珊,吳唱k不過不失咁,蕭正南同陳茵媺原來係大茄囉~


[引用] | 作者 Yuki | 19th Oct 2011 18:22 PM | [舉報垃圾留言]

[19]
私人留言 (按此查看)
caroline
[引用] | 作者 caroline | 16th Oct 2011 15:02 PM | [舉報垃圾留言]

[18]

我寧願睇荃加福祿壽探案...

文少
[引用] | 作者 文少 | 15th Oct 2011 04:45 AM | [舉報垃圾留言]

[17]

除了第一集叫做有用到啲tablet外(最少見到佢地掃吓個mon),之後好似真係花瓶咁,放係台上面做裝飾,都唔知為乜 =.=

藍映
[引用] | 作者 藍映 | 14th Oct 2011 22:27 PM | [舉報垃圾留言]

[16] Re: 李小球
李小球 : 我尋晚都一路睇一路笑,見到成班警察開會用tablet我直情嘩了一聲出來!柴九哥都係專心拍戲啦,唱歌呢......都係留返俾其他人吧......orz

唔係話差人唔用得tablet,但實在用得太低層次,只係以前拎張紙而家拎晒板,完全俾唔到我感受到塊板係有必要,只會令我覺得警方(劇中的)亂使納稅人的錢…
柴九哥…報紙話張生請佢開紅館演唱會呀…可能係我地唔識貨咋﹗

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 14th Oct 2011 09:50 AM | [舉報垃圾留言]

[15] Re: 夜貓子
夜貓子 : 話說我早就放棄了無線跑去看CSI miami了,第十季要出了吧...

我都係睇一集skip一集咁,或者等佢做完先一次過睇,唔想睇的可skip﹗哈…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 14th Oct 2011 09:48 AM | [舉報垃圾留言]

[14] Re: eliza
eliza : 嘩, 好快喎今次...真係其實如果呢套係"富貴門"之類既野, 犯駁我都ok既;但呢套明明係講鑑證既, 點解拍到特登俾人捉錯處咁呢?

因為實在太開心啦,最開心係佢想扮高科技但出嚟好low tech…笑爆咀…
或者劇組覺得大家唔會睇得太認真,所以廢事認真…又或者請柴九和張姐已用了很多筆直…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 14th Oct 2011 09:47 AM | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Jose
Jose : 一開頭覺得有D奇怪, 人比槍打倒唔係馬上送到醫院, 而係被法證查看有沒有可疑的地方...成套劇有D似金田一

好簡單﹗因為呢套係《法證先鋒》,所以乜都從法證人員出發,唔係《妙手仁心》,所以是不會先送到醫院的…呵﹗
呢套應該係金田一化的csi…笑了…

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 14th Oct 2011 09:45 AM | [舉報垃圾留言]

[12]

我見到佢地個個開會拎住部平板電腦,都忍唔住笑左出來。
可能個電腦有載入到份劇本,佢地其實係望住份劇本。

木鈴兒
[引用] | 作者 木鈴兒 | 13th Oct 2011 17:22 PM | [舉報垃圾留言]

[11]

劇哦, 不是新聞檔案, 沒必要跟現實一樣哦! 如果此劇真的那麽前衛, 我倒要看看, 看看他們會否動用NASA 科技;)


[引用] | 作者 嚴明 | 12th Oct 2011 20:05 PM | [舉報垃圾留言]

[10]

看完法證這樣的拍攝手法, 我開始有點擔心十七皇兄擔正那套ATF,會不會也是這樣拍法?(驚)話說ATF那個部門都好鬼高科技,然後又有唱K演警察!究竟有無人數過他總共演過幾多次警察?


[引用] | 作者 ecco | 12th Oct 2011 17:36 PM | [舉報垃圾留言]

[9]

終於睇左一集。
唉~~祥哥太chok有點難頂呀。同埋,扮高科技的無謂囉。
開會時的平板電腦,而家香港係咪咁開會架?係咪有人贊助呀?!


[引用] | 作者 青雨 | 12th Oct 2011 14:06 PM | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Jose
Jose :

一開頭覺得有D奇怪, 人比槍打倒唔係馬上送到醫院, 而係被法證查看有沒有可疑的地方...
成套劇有D似金田一



熟齡版將太的壽司後, 又有熟齡金田一!


[引用] | 作者 blue | 12th Oct 2011 13:20 PM | [舉報垃圾留言]

[7]

唱K個樣過量修圖﹐對眼很嚇人

話說尋晚只看了5分鐘﹐頂唔順


[引用] | 作者 蘋果妹 | 12th Oct 2011 10:50 AM | [舉報垃圾留言]

[6]

人地外國拍緊鑑證人員做連還殺手(主角,殺人殺足6季),香港仲停留在查案階段


[引用] | 作者 地隱俠 | 11th Oct 2011 16:47 PM | [舉報垃圾留言]

[5]

尋日終於睇左第一集
睇左沒耐已經O哂咀,好誇好刻意!囧
雖然我知道睇TVB既劇真係唔可以太認真(尤其個D賴高科技既劇),但當我見到個塊染左血幾個鐘既布仲係鮮紅色既時候,我真係想打破個Mon....
我都係專注返係演員D演技(可能唔多)同劇情上吧...

睇完尋日個集,我既結論係...都係《今生無悔》時期既梅小菁好D


[引用] | 作者 Nicky | 11th Oct 2011 16:12 PM | [舉報垃圾留言]

[4]

我尋晚都一路睇一路笑,見到成班警察開會用tablet我直情嘩了一聲出來!

柴九哥都係專心拍戲啦,唱歌呢......都係留返俾其他人吧......orz


[引用] | 作者 李小球 | 11th Oct 2011 11:29 AM | [舉報垃圾留言]

[3]

話說我早就放棄了無線跑去看CSI miami了,第十季要出了吧...

夜貓子
[引用] | 作者 夜貓子 | 11th Oct 2011 04:19 AM | [舉報垃圾留言]

[2]

嘩, 好快喎今次...
真係其實如果呢套係"富貴門"之類既野, 犯駁我都ok既;但呢套明明係講鑑證既, 點解拍到特登俾人捉錯處咁呢?


[引用] | 作者 eliza | 10th Oct 2011 23:49 PM | [舉報垃圾留言]

[1]

一開頭覺得有D奇怪, 人比槍打倒唔係馬上送到醫院, 而係被法證查看有沒有可疑的地方...
成套劇有D似金田一


[引用] | 作者 Jose | 10th Oct 2011 23:36 PM | [舉報垃圾留言]