香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »

[17] Re:
紫熊 :
哈. 今日我放工搭地鐵, 有個"想應屬柱鋁群島氏"的妙齡女郎, 我係佢未行動個陣, 先下手為強, 一個"批掙"撞落佢背脊, 佢先冇挨落條柱度, 我先有得扶咋.

見到呢啲人衰格的本人一定伸手埋去頂住佢背脊,一個人霸晒條柱咁衰丫啦﹗


[引用] | 作者 domotoiceko | 5th Jan 2007 15:06 PM | [舉報垃圾留言]

[16]

哈. 今日我放工搭地鐵, 有個"想應屬柱鋁群島氏"的妙齡女郎, 我係佢未行動個陣, 先下手為強, 一個"批掙"撞落佢背脊, 佢先冇挨落條柱度, 我先有得扶咋.


[引用] | 作者 紫熊 | 3rd Jan 2007 22:18 PM | [舉報垃圾留言]

[15] Re:
尖東公關 :
多謝你黎探我喎.
原來我地寫d野都幾似!哈.
我都有篇野係講呢樣野!

唔使客氣﹗我至仲意周圍逛~~哈,也謝謝你留言啦
你又寫我又寫可見車廂幾多怪物啦,唉


[引用] | 作者 domotoiceko | 3rd Aug 2006 17:39 PM | [舉報垃圾留言]

[14]

多謝你黎探我喎.
原來我地寫d野都幾似!哈.
我都有篇野係講呢樣野!


[引用] | 作者 尖東公關 | 3rd Aug 2006 13:50 PM | [舉報垃圾留言]

[13]

好難選......十種都好討厭啊! ~>


[引用] | 作者 CAN | 13th Jul 2006 18:32 PM | [舉報垃圾留言]

[12]

發現第十一種惡頂族人--傘水族
話說琴日落雨落到唔停,個個都拎住濕遮上巴士,架巴士又多人喎,有個阿叔坐好之後(架巴士係城巴兩排面對面坐,唔係向前一排排嗰種)就拎巴縮骨遮出呢起勢fing走啲水,難為對面個姨姨一對玉腿比個阿叔fing濕晒﹗
整乾(然而呢個方法唔可能有效地整乾把遮﹗)自己把遮就整濕人地個身,勁無公德心﹗


[引用] | 作者 domotoiceko | 12th Jun 2006 12:43 PM | [舉報垃圾留言]

[11] 可試吓叫全港人投票選舉

如搞投票選出三大惡頂車廂族人,希望可以令眾車廂族人提高對車廂內應有的公德心起關注,亦祈望可挽回香港人的聲譽(因巴士阿叔段新聞竟上了國際新聞網,唉!)


[引用] | 作者 Mask | 10th Jun 2006 22:45 PM | [舉報垃圾留言]

[10] 讀後感

哈, 我都唔知原來搭巴士有咁多野啟....
我返工o係繁忙時間搭地鐵,比較迫,反而係最憎D人係車廂入面啟免費日報,各位大哥大姐亞叔亞嬸,唔係唔俾你啟,可唔可以摺起細張D日報先啟,位得咁少咁迫,你攤到咁大張,人地唔洗企咩!!!!日報入面都印左出黎,要班客仔閱讀時請顧及旁人嘛(係報紙左下角亞)!!!!

同埋,我最憎係"應屬柱鋁群島氏",都係個句,如果大把地方又無人,唔係繁忙時間就話之你啦!!!影响唔到人地亞嘛,係繁忙時間咁做,好反感亞,彈開啦,條柱寫住你個名咩,公用架,咪當係自己屋企咁先得架!!!!!


[引用] | 作者 Cat | 10th Jun 2006 21:48 PM | [舉報垃圾留言]

[9]

搭地鐵真係睇到好多野架?!
我見過有人係油麻地站列車等候時食完麥記,就隨手將飲完既汽水紙杯由列車與月台之間既空隙中...dum...之後返埋位坐...當時我真係O晒咀仔...
亦見過一對情侶完全旁若無人地扮接吻魚...4個站既車程,真係咩kiss都有...成面口水添,當時既我,好想大巴大巴車埋去...因為好多學生係度睇熱鬧-.-"


[引用] | 作者 郭小瑤 | 10th Jun 2006 17:12 PM | [舉報垃圾留言]

[8] Re:
傲雪 :
最討厭盲眼氏.
因為即使我用厭惡+不屑的目光投向他們, 他們都視而不見, 繼續樂在其中.

嗰啲攬攬鍚鍚的年青人~~個個都盲當其他人死的...連體嬰咁行又要親熱真係辛苦


[引用] | 作者 domotoiceko | 9th Jun 2006 17:08 PM | [舉報垃圾留言]

[7]

最討厭盲眼氏. emoticon

因為即使我用厭惡+不屑的目光投向他們, 他們都視而不見, 繼續樂在其中.


[引用] | 作者 傲雪 | 9th Jun 2006 16:50 PM | [舉報垃圾留言]

[6]

我昨天碰到過個空牙脷人,是用叉子在車廂中吃芝士餅的,技藝高超。


[引用] | 作者 黑小姐 | 9th Jun 2006 14:47 PM | [舉報垃圾留言]

[5] Re:
米奇 :
最怕人剪指甲

指甲已好,我見過個阿婆係地鐵度棟高腳剪腳甲呀﹗恐怖過恐怖片﹗


[引用] | 作者 domotoiceko | 8th Jun 2006 23:02 PM | [舉報垃圾留言]

[4]

最怕人剪指甲


[引用] | 作者 米奇 | 8th Jun 2006 15:15 PM | [舉報垃圾留言]

[3]

哈哈~呢十族人如果一齊出現,簡直唔敢想像........


[引用] | 作者 靚女Aunt | 8th Jun 2006 13:54 PM | [舉報垃圾留言]

[2]

親身經歷麻...個新X記嬸嬸大聲到無人有...係震耳欲聾0個種﹗我好想叫佢細聲0的...但佢又有權講電話喎(我諗佢係天生大聲0個種)
係車廂度真係好難平衡人地同自己的權利...


[引用] | 作者 domotoiceko | 8th Jun 2006 12:37 PM | [舉報垃圾留言]

[1]

這篇真的很維園啊嬸
可惜我不愛聽MP3,唯有忍受巨肺族人


[引用] | 作者 poonwinghang | 8th Jun 2006 02:14 AM | [舉報垃圾留言]